10 Temmuz 2013 Çarşamba

13 - KÖRLÜK - JOSE SARAMAGO

KÖRLÜK
ÖZGÜN ADI:    ENSAİO SOBRE A CEGUEİRA
                360 SAYFA
BASKI:         ARALIK 2012
                23. BASKI
YAYINEVİ:       CAN YAYINLARI

Kitap çok güzeldi. Bir süredir böyle zevk alarak okumamıştım. Daha sonra bir kere daha okumayı düşünüyorum. Okumayanlara şiddetle tavsiye edeceğim ama şimdi nasıl bir şiddet diye sorarsalar hiç cevap veremeyeceğimden sadece tavsiye ediyorum. İnsanın hayatında mutlaka bir kere okuması gereken türden bir kitap.



 Okurken bir ara bayağı güldüm. Normalde bu gibi durumlarda sadece gülümserdim. Fakat Portekizli yazarın kitabında “koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman çelebi derler” diye bir söz okuyunca kahkaha attım. Çevirmen kitaba benim de katkım var diye ne kadar övünse azdır bence.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder