8 Aralık 2014 Pazartesi

23 NUMARA

23 NUMARA
ÖZGÜN ADI:  The Number 23
YAPIM:  2007   ABD
YÖNETMEN:  Joel Schumacher
OYUNCULAR:  Jim Carrey, Logan Leman, Lynn Collins, Rhona Mitra, Virginia Madsen
TÜRÜ:  Gerilim
Konusu pek de yabancı olduğumuz türden bir film değil. Bildiğiniz hatta klasikleşen bir Amerikan tarzı gerilim dersem sen şu bildiğimiz kısmı açıkla dersiniz diye demiyeceğim.

Türü gerilim diye adlandırılsa da ben pek gerilmedim. Hele bir de Yeşilçam filmlerinden alınma bir sahne vardı ki koptum resmen. Ara sıra gülüyordum ama bu sahneden sonra sadece bizde yokmuş dedim.

Sahne: öldürülen birisinin yanında bulunan bıçağı eline alıp inceleme olayı var ya ( hani sonrasında da suç aleti elindeydi yada parmak izi üzerindeydi denilerek tutuklanan gariban kahramanımız vardır ) işte burada da o durum vardı. Ne kadar güzzel açıkladım.

Filmin konusu wikipedide aldığım şekliyle örtüşüyor, hatta biraz açıklayıcılığı bile var. İşte konusu: "23 sayısını koyu bir saplantı hâline getiren Walter Sparrow, gerek kendisinin gerekse sevdiklerinin hayatını ölüme yol açabilecek bir psikolojik işkence cehennemine dönüştürür. Walter bir türlü elinden bırakamadığı 23 Numara adlı gizemli romanın etkisiyle, karısı Agatha ve ergenlik çağındaki oğlu Robin'le geleceğine devam edebilmek için geçmişindeki sırların kapısını açmaya mecbur kalır. 23 sayısına duyduğu saplantı Walter'ı kontrol etmeye başlar. Günlük hayatında her yerde bu sayıyı görmektedir. Walter, 23 sayısının ardındaki gücü çözebilirse geleceğini de değiştirecektir."

Şimdi diyeceksiniz ki bunu niye yayımladın? Uzun bir süre oldu film yayımlamıyorum. Tembelim ama buraya bakınca bu neee..... ben tembelsem diğer tembeller hangi kategoriye giriyor dedim :)))))))

Boş zamanınız varsa izleyin. En sevdiğim repliği de yazayım da bitireyim tanıtımı.

Zaman, kendisine ekli anlamlı sayılardan oluşan bir sayma sistemidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder